Friday, May 7, 2010

Seminggu Rolution Di Malaysia

Ssaya melihat trend penyertaan ke dalam Rolution semakin bertambah.
Hanya dalam seminggu, ratusan orang sudah signup dan ramai yang telah membuat pembayaran untuk menempah posisi.

Yang masih lagi belum membayar, mungkin mereka menunggu untuk melihat pembayaran bonus yang pertama pada 16.Jun 2010.

Hari ini saya menerima 3 downline dari luar negara. 2 dari Amerika dan 1 , saya tak pasti sbb tak kenal bendera nagaranya.
Apa yang pasti, mereka adalah ahli GDI...sebab saya melihat promo mereka dalam facebook.

Antara kata-kata dalam iklan yang sempat saya petik ialah,

Saya sayang GDI. Tetapi tidak salah untuk menambah pendapatan lain dengan bisnes yang lebih cepat dan pantas dalam menjana pendapatan.

Saya dapati memang ramai ahli GDI yang menyertai rolution dan dalam masa yang sama masih meneruskan bisnes GDI.

tak salahkan..menambah bisnes anda.

0 意見:

Post a Comment

Submit Your Content articles to up to a hundred Unique Websites Every single Day!

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More